Hero of war

Jajamän :P då fyller man 22 år då. Sakta men säkert blir även jag äldre.
Jobbar idag, men det gjorde ingenting. Mamma och systrarna kom hit med tårta och paket. När det var avklarat drog jag och min arbetskamrat ut på Blå huset och så bjöd han mig på lunch. En bra dag hittills, vi har hunnit med mycket och ändå dessutom kunnat ta oss en liten vilopaus efter långpromenaden över Håxås.

Presenter:
* 12 st grogglas
* fia med knuff - snapsversion
* en bok av Nora Roberts
* notbok - Hits 2009
* 2 st väggljusstakar
* 100 kr av hyresvärden (spenderades på ett refillkort)
* Rolandz nya skiva - Jajamen

Så jag är absolut nöjd. Men det bästa idag är ändå det som min käre vän Daniel skrev på sin hemsida (gå gärna in och kolla: danielsundstrom.se) Gubben: det värmde så otroligt mycket och jag saknar dig fruktansvärt! Vi måste se till att träffas snart :D
Och jag tackar så hemskt mycket för alla gratulationer jag fått idag :)

Får se vad jag hittar på ikväll. Med gumman uppe i Vilhelmina så är mitt liv ganska tråkigt har jag märkt, men det är bara att stå ut några veckor till tills hon kommer hem igen :)

Toddeloo!


Kommentarer
Postat av: Mari

Va du är söt gumman! :) Hörs som att du hat en bra födelsedag iaf :) Snart ses vi :D Miss ya! Puss

2010-04-22 @ 19:57:06
Postat av: Sandra

Grattis i efterskott!

2010-04-26 @ 12:28:17
URL: http://sandralarssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0