I got a feeling

Usch, vad jag har varit lite bakis idag. Hemskt!

Men det var en rolig kväll igår :) for en sväng till Ström och det första jag gjorde när jag hoppade ur bilen så vurpa jag och slog huvudet i isen. Typisk mig!

Idag har jag inte gjort så mycket, sov ju hos Mari inatt så jag gick hem och la mig på en gång imorse. Sen så har jag legat som en soffpotatis hela dan bortsett från då jag var ute och skottade snö på gården (spred ut det för att det ska tina fortare). Sitter nu och ser på 50 first dates...ska väl hem när den är slut.
Au revoir!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Har du ingen som kommenterar din blogg? =O



då blir jag den första då...



Hej!

2010-04-19 @ 14:04:58
URL: http://sandralarssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0