Thanks for the memories

Sitter hos Mari och tar mig en cider (eller ja, jag har ställt den på kylning) och lyssnar på Fall out boy. Var ju tänkt att jag skulle hinna färdigt min sminkning medan hon stod i duschen, men jag var så pass dum att jag använde puder och jag är ju väldigt torr i ansiktet förtillfället så det där pudret svider just nu så in i helvete!
Jag har ju fullt med småsprickor över hela ansiktet...

Hursomhelst, är skithungrig. Ska väl börja med pizzan snart. Sen får vi väl se när Robert kommer (den vanliga trion som har hållit ihop dom senaste helgerna, men den håller ju iaf) :)

Det verkar som att det blir en sväng till Ström senare ikväll för att kolla hur det är vid dansgalan, om vi hittar en chaufför vill säga. Men men :) Lev livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0