Bad romance

Jobb idag också. Bara en dag kvar och sen är det helg! *myser*
Som sagt, jobbar med Syster idag och även hon är ju sjuk :P så det är en latdag idag.
Jag for ju på hälsocentralen igår (2:a ggn) och jag skulle få nåt som skulle lindra smärtan, än har jag inte fått nåt, det kommer inget recept till Apoteket :/ och jag börjar allvarligt tröttna, varför ska det ta sån tid?..
Undra om jag inte kan få bedövningssalva av tandläkaren om jag ber snällt??
Virusblåsor löd iaf diagnosen, inget man kan bota med medicin utan bara stå ut med, men smärtan kan lindras. Undra bara hur länge man har dom?? På söndag har jag haft dom 2 veckor...

Men jag har börjat äta lite smått :D kan ju inte tugga maten, men det går ju att mosa den ;) igår blev det makaroner och köttbullar, och jisses vad gott det var!! Idag blir det korv och potatis :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0