Summer of 69'

Yes, efter att ha varit ledig i nästan en vecka så fick jag 4 timmar hos Erik istället för Tjalle som hade viktigare saker för sig.
Det kommer att vara så hela sommaren är jag rädd :/ får inget schema på Åshamra denna sommar eftersom dom inte kunde fixa ett åt mig tack vare alla dagar jag ska vara hos Erik så jag kommer att få gå dag för dag och vänta på att dom ska ringa in mig. Frustrerande eftersom jag på så sätt inte kommer att kunna planera nåt, för med min otur så brukar det arta sig att om jag planerar att göra nåt en dag så kommer dom att fråga om jag kan jobba den dan.

Annars då?

Kommentarer
Postat av: Malin

hej, följa varandra på bloglovin? :)

2010-06-17 @ 15:36:23
URL: http://maalinhellstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0