What about now

Sitter på jobbet :) nu är det några veckor sen sist jag var just här.
Gubben fick lägga sig för att han bråkade så mycket, så det blev en liten paus i Den sista tempelriddaren.

Helgen som var så var jag uppe i Dorotea. En toppen helg!
Fredag tog vi det lugnt och såg film.
Lördag så var det först dop för mig och senare på kvällen så blev det fest (om man nu kan kalla det för fest).
Och söndag tillbringades hos Jocke och Angelica. En god middag blev jag bjuden på innan det var dags för bussen hem. Senare på söndagkvällen fick jag besök av en kär vän.

"Jag hör hur dom älskar med varandra i våningen ovanför. Jag hör inte Honom men Hon låter bra..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0