Because you live

Sitter på bussen på väg hem från Ström. Mötet gick bra, vet inte varför jag alltid är så nervös innan när jag vet hur trevlig min jobbcoach är. Längtar bara hem just nu, har huvudvärk efter allt stirrande på datorskärmen utan att ha glasögonen och så är jag utsvulten! Jag har ju ingen längtan att flytta från mitt älskade jämtland men när vi kikade på lediga jobb idag så tänkte jag: men varför inte? Har samlat vuxenpoäng som tusan dom senaste åren och just nu kände jag inte den typiska rädslan jag brukar känna inför en eventuell flytt i framtiden. Tecken på mognad? Att klippa navelsträngen, flyga ut ur boet, bli vuxen på allvar? Får väl se hur länge det dröjer innan rädslan kommer tillbaka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0