Gimme, gimme, gimme

Är hemma på timmar, börja jobba igen kl.16 :) börjar bli ganska trött om jag ska erkänna det själv men jag är ju ledig imorgon innan allt börjar om igen. Det är ju ganska illa när man blir så pass trött att man är villig att betala en människa bara för att få hjälp med att duscha :P haha Men jag hade roligt i lördags (jag var road kanske jag ska skriva), som det oftast blir med gänget. Skjuter dom inte sönder lysrör eller fönster med soft-air-gun så sabbar dom stolar (det var det som roade mig i lördags). Inte lika kul för mig som var nykter, skulle upp tidigt och jobba på söndag och förlorade en timmes sömn för att det slog om till sommartid (som enligt mig är ett skämt med tanke på hur mycket det snöade i helgen). Hur som helst :) längtar tills jag slutar ikväll, då blir det CSI-triologi och min efterlängtade säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0